• Obiectivul principal: întărirea capacității adminstrative a universității pentru a crește performanţa acesteia în cercetare prin: îmbunătățirea managementului instituțional și de proiect, valorizarea rezultatelor obținute în activitățile de cercetare în scopul valorificării acestora în economia reală, accesul la instrumente financiare și promovare instituțională.
• Obiectivul secundar: creșterea vizibilității solicitantului în sfera economică atinsă prin planurile de promovare pentru produse și servicii pentru a crește șansele de colaborare în viitoare proiecte naționale și internaționale.
• Perioada de implementare: 02.06.2010 – 02.01.2011
• Finanțare nerambursabilă: 95 238 Euro
• Rezultatele vizate în urma implementării proiectului:
- Dotarea cu echipamente IT:
◊ 2 servere
◊ 8 laptop-uri
◊ 37 stații de lucru
◊ 5 routere wireless
◊ Un sistem de proiecție
◊ Un videoproiector
◊ 15 imprimante multifuncționale laser
◊ 37 licențe Windows
◊ 35 licențe Office Professional
◊ Un software de management proiecte web platform
- Implementarea strategiilor pentru creșterea capacității administrative a UMF Tg Mureș:
◊ Creșterea capacității de management al proiectelor – înființarea Departamentului Proiecte Europene, în vederea îmbunătățirii accesului la instrumentele de finanțare
◊ Creșterea vizibilității și îmbunătățirea imaginii Universității:
-Manualul de identitate vizuală la UMF
-Planul de promovare al produselor academice și al serviciilor către comunitate
-Noul website al Universității